مهدی نظری زاده - معاونت آموزشی
متولد 1356 , کارشناسی ارشد مدیریت                         
سوابق مدیریتی  :
معاون آموزشی دبیرستان انرژی اتمی
مدیر و از موسسین دبیرستان موعود
مدیر و موسس مجمع علمی دانش آموزان نمونه
مدیر و از موسسین مجمع علمی نخبگان غرب تهران
مدیر عامل و از موسسین موسسه فرهنگی,آموزشی میعاد دانش پژوهان



سوابق در سمت مسول پایه  :
مسئول پایه اول و دوم دبیرستان انرژی اتمی
مسئول پایه دوم دبیرستان های  سلام تجریش و علامه امینی
مسئول پایه سوم دبیرستان موعود


سوابق مشاوره مدیریت :
دبیرستان های سلام تجریش ، سلام دیباجی ، سلام یاسین ، سلام فرمانیه ،  سلام ندای اندیشه
دبیرستان های  مفید یک ، علامه حلی یک ، علامه حلی نه
موسسه خدمات علمی رزمندگان  ،  معاونت علمی  بنیاد شهید استان تهران، موسسه معراج اندیشه


معاونت آموزشی یک واحد برنامه ریز و هماهنگ کننده برنامه های مختلف آموزشی است و هدف اصلی آن ایجاد جهش آموزشی در تمامی واحد های آموزشی دبیرستان است. واحد های آموزشی هر مدرسه، پشتیبان اصلی و هدایتگر قدرتمند آموزش محصلین آن دبیرستان هستند که رسالت اصلی آنها شکوفائی هر چه بیشتر استعداد های مختلف آنان می باشد.با توجه به اینکه محصلین این دبیرستان از بین جمع کثیری از دانش آموزان نخبه شهر انتخاب می شوند، نقش معاونت آموزشی دبیرستان انرژی اتمی در رساندن ایشان به حداکثر اهداف آموزشی مورد انتظارشان هر روز پر رنگ تر می شود.

سطوح شش گانه آموزش دبیرستان شامل: کتابهای درسی، مجموعه تمرینات، کتابهای کمک درسی، المپیاد، پژوهش، مسابقات روباتیک و نانو و . . . . هستند که محصلین در سطوح مختلف آنها مشغول به آموزش می باشند. هدایت اصلی دانش آموزان در استفاده بهینه از این آموزشها را مشاورین با تجربه این دبیرستان بر عهده دارند.

از اهداف اصلی این معاونت در سال جاری: بهبود میانگین رتبه های کنکور و افزایش شمار رتبه های عالی آن است. افزایش شمار قبول شدگان و مدال آوران در المپیاد های کشوری، هدایت هر چه بهتر دانش آموزان پایه ها در امر پژوهشهای کاربردی و المپیاد های تخصصی و نیز استفاده از ابزار های مدرن آموزشی از جمله اهداف این معاونت می باشد.